Szemfényvesztés vagy valódi szemléletformálás?
Újévkor az első dolog a postaládámban egy ajándék volt a McDonald's gyorsétterem hálózattól. Kaptam egy oldalnyi kupont, amivel kedvezményesen tömhetem magam az egészségtelen, de ízlésem szerint nagyon finom kajával. Azóta kettőt már el is használtam a 24 kuponból.
Ez az akció azért érdekes, mert újévi fogadalmakat javasol a lelkes fogyasztóknak. Külön honlapon is hirdetik, melyről bárki kinyomtathatja magának a kuponjait, ha esetleg nem elégszik meg a postaládába osztogatott változattal, vagy még nem jutott hozzá. Az újévi fogadalmak pedig feltűnően értelmes, hasznos tanácsokat adnak a köztudottan pocsék életmódot élő népünknek.
![]() |
Ronald McDonald - Forrás: Google |
A sok jó életmód-tanácsból kiemelném a nekem szimpatikusakat:
- Többet sportolok!
- Jobban figyelek másokra!
- Elkezdek félretenni!
- Szelektíven gyűjtöm a szemetet!
- Rendszeresen eszem salátát és gyümölcsöt!
- Biciklivel járok munkába!
Örülök, hogy a Meki erre biztatja az embereket. Ha ezt minden törzsvásárlójuk betartja, biztos nem fognak elhízni, és a környezetükre is jó hatással lehetnek.
Hadd jegyezzem meg, hogy az étteremlánc azóta tartja ilyen fontosnak az egészséges és környezettudatos életmódot, amióta rendszeresen kritizálják, sőt beperlik azért, mert pont ezeknek az ellenkezőjére idomítja a vendégeit. Őszintén remélem, hogy komolyan gondolták a marketinges szakik ezeket a szép, okos gondolatokat, és nemcsak az a cél vezérelte őket, hogy még több embert vonzzon az akció a pultok elé.
Jelentem, hogy mostanában ebédidőben egy gombostűt sem lehet leejteni a Móricz Zsigmond körtér bohócos éttermében...